BIRD CRAP FEATHER WEAR.

This post was: 
Pøves jeg forklare min liderlighed (sry) for fjer!... jeg mener, hver gang jeg ser noget med det vil jeg have det! kapper, nederdele. who knows... anyways.. det her er TOO CRAZY! <3>
jeg elsker at det er statement! flotte, flydende... mmmm mums..
de lange ville jeg nok bruge én af gangen, så det ikke er så overdrevet. men jeg ville nok også bruge dem som hår pynt til sommer.. uhh og slidte shorts yeeeah!
og hun smiler så sødt, haha...
find dem her!

uhh og de hedder
BIRD CRAP FEATHER WEAR..
hvem kan ikke elske et firma med det navn! haha! :)


so do i need to tell you that i love feathers, skirts, capes whatever!
love the statement. but the longer ones i would wear one at the time, or use as hair stuff.
uhh and they call themselves..
BIRD CRAP FEATHER WEAR.
who cant love that?

find them here (link)

2 comments:

  1. I'm searching for earrings like that for a few months now. So thanks for the link! :)

    ReplyDelete