Blogger recomendations - Julia M.

This post was: 
Så jeg besluttede at jeg gerne vil begynde at rekomendere blogs, som er mindre end min... og faktisk, for at være ærlig, så syntes jeg de "mindre" (haha, jeg er vidst ved at få storheds vanvid med mine egne små 70 læsere.. ej (joke)) :)... okay, de blogs som endnu ikke har så mange læsere (det lyder stadig forkert haha..) de er faktisk dem, med mest personlighed, og dem jeg læser mest.

så det er vel passende at jeg viser nogle af mine farvoritter frem.. man kan jo ligeså godt hjælpe hinanden...

okay så, i gav super mange fine komplimenter på mine skitser her (link) som faktisk var overvældene, da jeg ikke rigtig viser mine skitser frem, da jeg syntes de ikke er super fantastiske (endnu... haha)...

anyways. her er en modeelsker, som jeg ser op til. hendes stil med det flydende og bløde vandfarver, med kontrasten af den sorte pen!
smukt smukt, smukt...
se hendes blog og bliv fascineret!


den her talentfulde tøs har kun 35 læsere.. (wow....), men det kan i vel hurtigt lave om på ;)
find hende


PS: hvis du gerne vil være den næste på min blogger recomendations liste, så bare læg en kommentar! jeg elsker at finde nye små blogs!.. så endelig bare kom med dem her! :)


so i decided to recommend smaller blogs.. that are smaller then mine (even though mine is rather small too haha.. ), anyways. i love the smaller blogs (again, it sounds like mine is huuuuuge ... sry haha), anyways... those blogs usually have more personality.. and they still have their quirkyness left!

okay so about this blog..
I got a lot of very sweet comments (thank you) on my post, with my sketches... here (link) it was actually pretty overwhelming, since i dont share my sketches, since i dont think they are good enough (yet)

anyways, this blogger inspires me. i love her style, and this is definiatly something a would aspire to achive. the soft look with the water color against the hard black lines !
BEAUTIFUL! see her blog and be inspired!

This talented girl only has 35 readers (wow??)... but you can probebly change this..
find her:

PS: if you would like to be my next blogger recommendation, then please leave a comment! i love finding new blogs ! so please go ahead :)

3 comments:

  1. That's really a good blog, I like her illustrations :)

    ReplyDelete
  2. beautiful i love it ver nice!

    anja <3
    http://anjasfashionblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @based.. i so agree ;)

    @anja: yes very much ! :)

    ReplyDelete