Dagens #24 - like my hair moustache?

This post was: 
efter min afstemning, kunne jeg tydligt se at det var 3 ting som var vigtige på min blog...
første pladsen gik til mine outfits... hvilket jeg faktisk er rimelig stolt af, da det er det mest "personlige" og grænseoverskridende ved den her blog... men tusinde tak, tager det som et kompliment... at der evt er noget inspirerende at se på...

en delt 2. plads gik til mine inspirations indlæg (sunday randoms), og teksten... så wuhuu der er nogen derude som læser alt det random pis jeg skriver !! :) haha

anyways. tænkte jeg hellere måtte tage nogle billeder af mine outfits fra den uge jeg var væk, så jeg kunne vise jer dem mens jeg står på snowboard i østrig (misundelige endnu??... det skal i også være! ;D)... men alle outfits bærer præg, af mit humør, og min ekstreme mangel på søvn... siden jeg stadig ikke har sovet en hel nat... (det er i dag over en uge siden)
nok om mit blabren.. i får mine outfits uanset om de er lidt vattede... og så må i også lige håndtere et begravelses outfit!... siden det er min hverdag for tiden :)

so... cut me some slack.. er vel hvad jeg siger haha ! :D!



Okay, so from the vote, my readers really liked my outfit posts... so i say thank you for that, because that must mean that there is something inspirational or atleast good about my sometimes crazy outfits!
a shared 2. place went to my inspiration posts (sunday randoms) and my text.. and thank god for that... because that means that some readers actually read all the random crap i write... haha thank you...

well since im off snowboarding right now, i decided to take outfit pics, the week i was gone from blogging... so notice the theme of relaxed and not too inspirational outfits! caused by sadness, and an extreme lack of sleep..!
but just... bear over with the lacking inspiration okay :)! thaaank you


MANGE tak for de dejlige kommentarer, både mht. min fars død, og mine skitser :) det er rart at der er nogle søde læsere der ude... så tusinde tak for det !

Thank you for all the sweet comments about my farthers death, and about my sketches.. i truly appriciate coming back to a blog filled with so many nice readers... Thats partly why i love this!



2 comments: