dagens #28 - what i really wore

This post was: 
så her er det jeg endte med at tage på.. igen, bare sådan dejlig behageligt :)

- og sry for at indlæggende ikke er helt i tops endnu... men det kommer de, når jeg kommer hjem fra vinterferien... og får en hverdag igen! :)

indtil da, hvis i har nogle spørgsmål mht bloggen, mit liv, min far, eller andet, så spørg endelig her! (link) tak på forhånd! (også fordi jeg elsker at svare på spørgsmål osv.. kontakt med mine læsere,, haha)



so here is what i ended up wearing.. comfortable! :)

sry that my posts are not totally up to standards... but they will be next week when i get i kinda normal life again!

untill then, if you are wondering about anything.. my life, fashion, the blog anything... ask here (link) thank you! :) (also because i love your questions, and hearing from my readers.. haha! )




No comments:

Post a Comment