Dagens #29 - The Funeral!

This post was: 


jeg ved ikke om i er okay, med at se hvad jeg havde på til min fars begravelse, men siden det nu er en del af min hverdag viser jeg det også her!... billederne er ikke taget på dagen, så derfor var jeg i stand til at tage billederne, selvom smykkerne ikke lige er på osv :)
- sry med de igen 542 poser under øjnene!

halskæden jeg havde på, er en node med en ægte perle i, som jeg fik af min far inden min konfirmation... så det var rigtig rart også at have den på!, især da præsten i hendes taler, snakker om hvordan minderne er perler inden i os, som vi kan spejle os i.. hvilket jeg syntes er en smuk tanke!


I dont know if my readers are okay with seeing the outfit for my farthers funeral, but since it is now part of my life, ill show you...
it is not taken on the day, so the frowny face is because of the lack of sleep :)

So the funeral was truly beautyful, i managed to give my speach, which was my way of saying goodbye.. so that i am kinda proud of doing! :)

No comments:

Post a Comment