dagens #30 - clay tights

This post was: 



så her er et hurtigt outfit med mine nye strømpebukser som jeg viste sidst... syntes det faktisk er en fed farve, ved bare ikke lige hvordan jeg skal style dem endnu?,,
- så jeg brugte dem med mit "safe outfit" som jeg bruger når jeg er sent på den eller mangler inspiration!... jeg har efterhånden 3 sæt som jeg tyger til i nødens stund! haha!

nå. men det sidste billede er faktisk kun for at vise jer farven da de andre er lidt vildledende..
i må ENDELIG gerne komme med idéer til hvordan de kan styles! :)

____________________________________________________________


so heres an outfit with my new tights from a couple posts ago... i actually like this deep clay color, but i didnt know what to style it with... so i just used my "safe outfit" which i use when im late, or lack inspiration... i actually have a couple safe outfits which is good idea to have!.. just a tip!

anyways, the last ugly pis, is just to show the color, because the others dosnt show the colors too well...

and please, if you have any great styling ideas with these tights, please tell me!


LOVE NANNA


2 comments:

  1. Fed blog :-D
    Jeg er blevet fast læser...♥
    Zelestes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Amazing blazer, I really like the design!
    And I love your thight in combination with your top :)
    xxx

    ReplyDelete