dagens #31 - travel outfit

This post was: 
Så her er lige mit rejse outfit.. varmt comfy, og med MEGA støvler!. jeg følte mig faktisk klodset med sådan nogle store mursten for enden af benene haha ! :)
og se den fine hat, min mor mente at den var super meget mig og købte den til mig.. LÆKKERT ! :)
Og notice lige de seje omgivelser.. JEG FANDT ET H&M i Østrig, den sidste dag. Vi havde 9 timer i en større by, hvor vi ventede på vores bus... yay for shopping.. det resulterede i dejlige udsalgsvarer (se de 4 nederste ting) som jeg købte, i gennemsnit kostede de 80 kr/stk.. hvilket er ret fint ! :)! købte også andre ting, men det må i vente med ;)

og er rimelig stolt det her er mit første shopping siden DECEMBER!!!! resten af de få ting jeg har købt er via gavekort. er faktisk stolt.. meget hæhæ!! ;)


so just a quick, days outfit! this was from traveling home 15 hours in a bus! long trip, comfy outfit. and practical shoes, which felt like bricks :) haha! kinda an clumbsy outfit with those shoes ;) uhh and notice that awsome hat which my mom bought for me yay!!!

- and the sorroundings.. H&M of course.. the last day we had 9 hours in a bigger city, waiting for the bus, which ment shopping... and i quickly fond H&M...
the last four pieces which i bough, were very cheap!..
i bought some other stuff, which ill show you later..
im actualy pretty proud, this is my first REAL shopping for clothing since DECEMBER!!!!!! the other stuff were bought with gift cards :)

NOTE: for some reason the pictures where gone the first time i did this post.. please tell me if you can see them now.. haha!!

No comments:

Post a Comment