dagens #33 - pale

This post was: 
OMG, ej jeg har pisse travlt... argh.. ja det er en af de få indlæg som ikke er timed! puha.. nå men et hurtigt dagens fra i går.. med min nye shirt uhh jeg elsker den.. og så er der blonder på ryggen, lovely! men er lidt i tvivl, en top som den, skal det være med nogle farver der står i større kontrast... ergo mørkere????

nå jeg skal til torsdags café noget på gymnasiet lige om lidt, og regner med at slutte af med en øl... det blir sku hygge, rart, med de dejlige tøser!

uh og snyd, sættet er fra i går.. tihi ! ;) seeeeeeeeeeees

og JEG GLÆDER MIG TIL WEEKENDEN, den bliver geganormisk fantastisk
har en gymnastik opvisning i sønderborg (såå... langt... væk.... sådan ca. tyskland jo!) og en i vojens...
ôg jeg skal ned til en af mine venner.. og jeg skal til valentins middag, og jeg har træning.. jubii ! travlt ! :)
okay jeg havde travlt.. flot.. endnu mere travlt nu !!!!!!



Just a quick outfit from yeasterday... but im late already, theres thursdays cafe at my school, and ill probebly end it off with a beer with the girls! :)

and a busy busy weekend!! 2 gymnastics shows, sleeping at my friends place, who i havent seen in forever!, and a valentines dinne with the girls.. can it get any better..!!!

and im TOTALLY LATE now.. damn ! see ya

6 comments:

  1. Love your shoes!

    http://chicgeekblogger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. fint!!;)
    tror det ville se endnu bedre nu med mørkere bukser eller noget.:)

    //anna
    http://annaeglite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. FED SKJORTE, og lækkert outfit i det hele taget:) Hvor har du købt den henne?

    /josephine
    simplyjuststyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Omg hvor er den skjorte fed! hvor er den fra? :-)

    ReplyDelete
  5. @Jessica.. Thank you!
    @Kristina.. Thnak you very much!
    @anna.. Sjovt det sagde min mor også, men jeg tro i har ret ;)

    @Josephine & Sofie: Tusinde tak.. jeg købte den i H&M o Østrig til 30 kr. Men jeg ved den også kan fåes i DK stadig.. :)

    ReplyDelete