dagens #34 - so cheesy!

This post was: 
Dagens fra i dag.. jeg kunne ikke finde mine shorts.. var sent på den og endte i det her.. haha!
i morges syntes jeg at det var da meget fedt... nu... Not so much... hæhæ
mega kikset! men hvad syntes i :)?!
- og btw! jeg fik lavet en omvendt fransk hele vejen rundt om hovedet! syntes faktisk det er ret fint, og holde utrolig godt :)


min weekend... ja jeg havde travlt, men på den anden side... den kunne ikke have været bedre.. opvisningerne gik rigtig godt, jeg havde en vildt god dag hjemme hos en af mine venner hvor jeg overnattede... og selvfølgelig var min valentines middag med tøserne helt igennem fantastisk.. kæft jeg blev mæt.! mere om det senere ;)

So this is todays outfit... i woke up late, took my basic shirt that i always wear when late/not inspired/ tired haha!... but i couldnt find shorts so i just grabbed this skirt off of my floor, and i thought it looked okay in the morning...
now not so much. think it looks kinda cheesy, what do you think??


my weekend was busy as i said! and nice and fun and it couldnt have been any more perfect... filled with lots of love and the valentines dinner with my friends was so much fun! more pics later... there was so much cake... and cookies... and cake hahha!
anyways.. gymnastics now... see you later!



LOVE NANNA!

3 comments:

  1. Love the breads! And thanks for following, I'm following back! X

    ReplyDelete
  2. Dine fletninger ser rigtig godt ud! =)

    ReplyDelete