dagens#23 - hard core & my bad ass!

This post was: 

seriøst alt for mange billeder!
jeg syntes lidt det var grænseoverskridende fordi det der bad-ass look ikke er typisk for mig! med huller i mine strømpebukser og det hele!
men hvad syntes i?? helt forfærdeligt eller okay?
og forresten kan i li mit ur?
jeg har et helt nyt (kom til at købe to -.-)
så vil jeg nemlig gerne sælge det :)


tooooo many pics.. it was like playing dress up, because that look is not really what i do the most... but i actually liked it!
so what do you think? too crazy!
sry kinda busy.. i've had some bad news!!!
you'll hear tomorrow..
see ya

<3>

4 comments:

  1. great outfit ...
    the combination is just great :)

    xx
    www.simplebutreal.com

    ReplyDelete
  2. I've changed my blog name.
    My new URL : http://ohmandymo.blogspot.com
    kisses, Mandy <3

    ReplyDelete
  3. elsker dit tøj;)
    hvor har du købt skoen henne?

    ReplyDelete
  4. skoene er købt v. asos, og så er det for foldet op i stedet for :)

    de er faktisk lige udsolgt desværre. men der er nogen stortset magen til lige her:

    http://www.asos.com/Asos/Asos-Autograph-Faux-Fur-Cuff-Lace-Up-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1175342&cid=4172&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=3&clr=Black

    og husk at bruge rabat koden: 1711INCOMPLETESWS eller F9C24C5AF9A4 eller SPRINGVIP

    som alle gir 10% :)

    ReplyDelete