dagens#26 - too chill...

This post was: 

OH YEAH.. nej det kan ikke blive mere behageligt.. afdelings bukser fra efterskolen! og top fra yndlinge holdet (gymnastik hold)... så det her er mit OFF outfit... (eller faktisk det jeg har på nu... seriøst GYSLIGT ... men det får i ALDRIG at se muhahha)

anyways... så fik i også det med... og endda mit efternavn... men der er alligevel ikke noget spændene om mig på nettet (ja jeg googlede lige mig selv inden jeg postede :b)... den artikel jeg for nylig var med i, stavede de endda mit navn forkert haha!...

uhh... og rumle... hvis du læser det her... JEG SAVNER DIG :)!


so an extreme chill outfit... and now you know my full name.. just gymnastics top and pants for warming up and so on... but this is regular for sundays! haha!

No comments:

Post a Comment