dagens#27 - short and some lace

This post was: 
Så her er lige endnu et dagens... eller... jeg havde det ikke på, ville bare høre hvad i syntes om det her outfit... er lidt i tvivl selv, så tog det ikke på

YES eller NO GO??

ser jeg ikke ogs utrolig lille ud? udover den fact at jeg faktisk er lille... men :)



so here is a Todays outfit.. or i didnt actually wear it for a day...
i got kinda confused... does it look good or no?
nad i look extremely short too... and besides that i am short.... it just looks worse than usual? haha

so:
HELL YEAH or HEEEELL NO
(imagine a gay guy saying the hell no haha!!)

3 comments:

  1. sikke et fedt outfit!
    jeg er vild med din blog, og har netop tilmeldt mig som fast læser :-)

    jeg håber at du vil besøge og måske også blive fast læser
    af min blog:
    www.ifoelgeliv.blogspot.com

    xx Liv

    ReplyDelete
  2. @liv.. tusinde tak.. og selvfølgelig vil jeg det ! :)

    @alyssa.. Thank you ! :D

    ReplyDelete