drawings # 2 (& my own design)

This post was: 
Tusinde tak for de mange søde kommentarer sidste gang... det var super fedt at der er nogen der syntes det er OK...
her er så nogle flere, de er dog ikke liiige så über! men det kan være jeg begynder at tegne noget mere nu her (burde faktisk hver dag, for at øve... men det når man sku ikke liiige altid)

men til alle jer som sagde noget med at i ville ønske at I kunne tegne, eller at I var lige så gode.. det eneste jeg har at sige er at det kan i også!!
i skulle se hvordan jeg tegnede for 2 år siden, det var virkelig bare abstrakt!.. jeg kunne ikke engang lave 2 lige lange ben! puha! men som min lærer sagde, så er tegne at se, så hvis du kan se kan du tegne.! så det kan i også sagtens!







Thank you a bunch for all of the sweet comments on my last drawings, here are some more, that are not perfect or anything, but you wanted to see them so here they are!

and if you wish you could draw.. well you can.. 2 years ago i SUCKED like i couldnt draw anything, but i practiced... and now it is not as abstract as before haha!


Og jeg tænkte nu hvor vi er i gang kan jeg ligeså godt vise jer den gallakjole jeg har syet til min veninde...
desværre er min veninde en torsk og har ikke nogle gode billeder af den (ØV)
men i hvertfald er det min version af en infinity dress (google det) som kan bruges på tonsvis af måder...
jeg brugte kun en eftermiddag (4 timer) på at klippe det hele ud, og sy sammen. og derefter 2 timer på at ligge det pænt op osv :) super simpelt!
hvad syntes i om den?
trods det dårlige billede! den hvide klat er det dårlige billede/kamera.. og hun havde en smuk broche ved skulderen der hvor stoffet blev samlet :)
- jeg er forresten også i gang med en kjole af PAPIR! og KUN papir! den skal bruges til en sanger, til omkring 5 til 10 forestillinger! jeg viser jer den her efter vinterferien... eller så langt jeg nu er nået :)

so this is my version of the infinity dress( google it!) this is a prom dress i designed and created for my friend... and of course she only had this horrible pic of her in it! dont mind the white spot.. that is dirt on the camera lense :(!!! besides that she had a nice brooch at the shpulder where the fabrics gather...

i am also doing a dress entirely out of paper,.. it is for a singer, and for about 5 to 10 performances.!
but ill show you more on that next week :)!


LOVE NANNA

2 comments:

  1. du er dygtig. :)
    har du tegninger fra to år siden?
    jeg kunne godt tænke mig at se dem op i mod hinanden.

    ReplyDelete
  2. mange tak...
    altså for 2 år siden begyndte jeg at gå til undrvisning med det, og lærte grundregler osv...
    jeg har da tegninger fra 2 år siden, men jeg har tegninger fra da jeg begyndte at finde min "stil" inden for modetegning... altså kroppen, og de er ikke mere end 1 år gamle, tror måske de er mere interessante at se :)
    men det var da en god idé :) tak :)

    ReplyDelete