Hey, hej, hello ... bonjour!

This post was: 
Godmorgen blog!.. lige et kort update inden jeg smutter igen, som sagt travl weekend = mindre blogging! men men, så har jeg jo mere til jer senere!

anyways.. billeder fra i går aftes, super hyggeligt.. dog skulle der have været billeder af mit outfit her... men dem kom jeg til at slette fra kameraet (endnu et blondine moment...)..
hyggelig aften, som altid i deres selvskab...
jeg smutter til sønderBRONX ( aka sønderborg) for at lave en opvisning og hygge med en ven!
ses i morgen homies.. (man skal vel tilpasse sig, nu hvor jeg tager ned down under til ghetto land?? hæhæ (joke))

hav en skøn fredag, ses i morgen ! :)
Goodmorning.
just a quick update..
i have a busy weekend, sp less blogging, but ill have a ton for you next week though ;)
and some pics from last night! so so so fun!... here there were supposed to be an outfit post.... but kinda somehow managed to erase them from my camera... (haha.. another blond moment.. DOH!)

anyhow, im going to a gymnastics show now! and sleeping at a friends... couldt get better..
see you tomorrow.. and have a LOVELY friday!
I WILL! ´;)


luurve Nanna



PS: en sang til en god start på jeres weekend.. den er dedikeret til min yndlings svensker (jeg regner med en komplet oversættelse på lørdag emma ;b)

PS: a great song for your friday! dedicated to my favourite swede !!

No comments:

Post a Comment