I NEED and crave for:

This post was: 
H&M Conscious Collectionh

H&M Conscious collection, er jo gamle nyheder, så jeg vil ikke fortælle så meget OM selve kollektionen...
det er alt sammen genbrugt meterialer hvilket er skønt.. slut..
i stedet vil jeg sige at jeg SAVLER over de ting oven over! Jeg håber og krydser fingre for at jakken er let og flydende, og ikke bare af dårlig kvalitet... den koster trods alt 250 kr...
og shotsene,... aw og til kun 130... de er SÅ skønne... jeg tuder hvis jeg ikke får dem ! :(

jeg har elsket det der scalloped chloe look i evigheder, og har bare ventet på de shorts... se selv her! hvor jeg skrev om dem, for flere mdr siden haha!

hvad vil i helst ha? se her (link)


H&M conscious collection is old news, so ill only say that it is all from recycled meterials which i love...
but what do i love more?
those shorts, and they are cheap... god i love them ill cry if i dont get them!... and the jacket! i cross my fingers that is soft and flowy, and not too stiff and that the quality is okay!

see how ive been wanting those shorts since forever here! (link)

what would you like ???
check it out here (link)

No comments:

Post a Comment