In the morning - TIP!

This post was: 
Så jeg ville egentlig bare give jer et lille tip! om morgnen har jeg sjældent den store inspiration, og derfor tager det også nogle gange EVIGHEDER om at finde et outfit!
- hvad der har hjulpet mig er min inspirations mappe. Jeg har gemt outfits som jeg har fundet rundt omkring..
de outfits er typisk noget hvor jeg kan sammenligne tingene og gøre noget lign. med ting fra mit eget klædeskab!

så her er der nogle idéer fra min mappe´... i kan se mre på min WeHeartIt konto. som jeg pdaterer tit.. .
den er lige her: klik klik klik


so i just wanted to give you a little tip! in the morning I have no creativity what so ever! so it sometimes takes forever to find an outfit, that i feel comfortable in...
- what has helped me is my inspiration folder.. everytime i find an outfit i like. i save it! The outfits are usually something that i can copy using stuff from my own closet!

so here are some of the pics from my folder... you can see more on my weheartit account which I update very often.. the account is here: click click click




Chunky sweater with extra skinny belt! / tyk sweater med ekstra tyndt bælte
A cool denim on denim,... for a festival perhaps / fed denim mod denim look.. perhaps til Roskilde?
LEFT: blazer with belt! RIGHT: baggy pants AND loose blouse
VENSTRE: Blazer med statement bælte... HØJRE: løse buksr OG bluse
LEFT: Dress folded up under belt to show shortsRIGHT: party dress, but with cill cardi and belt!
VENSTRE: kjoler, foldet op for at vise shorts HØJRE: fest kjole, men med en chill cardi og bælte


So tomorrow there will be some HUGE and very Shocking news.. Ill only tell you then.. because these last and the next post is scheduled... check back!

2 comments:

  1. Kender godt det med ikke at kunne finde tøj, virkelig et kæmpe problem (:
    - xoxo

    ReplyDelete
  2. I like number 1 & 2. And how can we not like Leighton Meester.
    Nice post!

    xx
    Meda from m-femmefatale.blogspot.com

    ReplyDelete