love love love.. (TIP)

This post was: 
af en eller anden grund koster abonnementer absurt meget i DK.. men jeg har fundet frem til hvordan jeg kan få 1 års abonnement til kun 170 kr... og 1 år med 2 forskellige blade til kun 220 kr!
anyways.. hvis du ikke har noget imod at læse dine blade på engelsk så er det et godt tip at købe abonnementer på amerikanske blade i stedet... jeg syntes faktisk typisk de blade er bedre, også fordi de har flere penge til rådighed en de små danske modeblade...
og hvis du ikke kun vil have modeblade er der også, mad, living, mekanik og meget mere... desværre før havde de over 100 forskellige blade, men der er færre nu kan jeg se :(
jeg har abonnement på COSMOPOLITIAN, men overvejer da stærkt at købe på BAZAAR også, når jeg skal have opdateret mit nuverende.. :)




grunden til at det er så billigt, er at man køber DIREKTE igennem dem der producerer bladende, og ikke igennem selve bladet, hvis det gir mening...

og de VOGUE som ligger der, er fra min savnede far... forrige uge, var han et par dage i tyskland, hvor han tog dem med hjem, fordi han ved hvor dyre de er i DK :(


just a tip for my danish readers, since the subscriptions in Denmark are CRAZY expensive :)

3 comments:

  1. Fin blog du har :)
    -Tjek min blog ud, og bliv (måske) fast læser :)
    //Nikoline
    http://a-flowern.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow, smart! :)
    Det tror jeg lige jeg vil kigge lidt nærmere på.

    Kig forbi
    www.carolinehermannscloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. @ a-flower: Tusinde tak... og selvfølgelig vil jeg kigge forbi! :)


    @Caroline: god ide! :) og jeg kigger lige forbi! :)

    ReplyDelete