mine læsere har talt...

This post was: 
... Eller rettere stemt.
majoriteten har valgt at denne blog fremover både bliver dansk OG international!.
Jeg troede ellers ikke folk læste mit vås... men i guess so!


anyways. det er altid rart at få respons fra jer... så jeg vil blive ved med at have afstemninger i toppen, for at optimere bloggen (lyder som en scooter der skal tunes? haha)

jeg overvejer lidt en spørge runde... jeg spørger jer om noget. i svarer/ og eller spørger mig om noget... er det en skidt idé?

anyways (gud jeg siger det tit.)...
i er altid velkommen til at komme med et eller andet mht bloggen, alla konstruktiv kritik :)


(this blog is from now on gonna be in danish and english... my readers have voted. and i have decided)

ill have a questioning round soon probebly? i ask you question... and or you ask me questions :).. is that a bad idea?

i love respons from you guys.. so keep on doing that!! :)

looove Nanna

No comments:

Post a Comment