my sketches, my walk-in, and a secret!

This post was: 

som jeg har sagt før, prøver jeg på at komme ind på danmarks design uni i KBH... så jeg øver mig tit i at blive bedre til at tegne, da jeg ikke er über... jeg ved ikke om i har lyst til at se mine skitser? men her er i hvert fald nogen få!... vil i se flere?

im always trying to get better at drawing, dont know if you would like to see some of my sketches? but here are a few!

2 ud af mine 5 rækker af sko... en smule beskidte men jeg har faktisk ikke ret mange :)
2 of my 5 rows of shoes.. they are a bit dirty.. and i dont have too many!
her er min "stang" det er et gammelt rør med en snor igennem, hængt op i loftet (tak for) den er 2½ m. lang.. og I LOVE IT!.. i kan også skimte min fine (TIGER) lampe, og mine tasker.. blomsterne er faktisk et gardin, hængt op for at få farve :)

- here is my "rod" its a 2½ m long metal tube, with a string through, hung in the cealing (thanks dad) I LOVE IT..

you can see my lovely lamp and some purses from my walk-in.... the flowers is actually a curtain! :)


another sketch! and postcards...
Min hemmelighed!! jeg var en Cheerleader i 3 år da jeg boede i USA.. derfra trofæene... cheerleading i USA er faktisk en sport.. sammenlignet med den danske version (skal ikke sammenlignes!!!) ..
- i dag er jeg gymnast i stedet :).. som i sikkert har opfattet.. haha

MY SECRET. i was a cheerleader for 3 years when i lived in the US... its actually a sport compared to the ones who call themselves "cheerleaders" in denmark!! (sry)
today im a gymnast, as youve probebly noticed!
Så vil i gerne se nogle flere af mine skitser?? eller er det kedeligt :)?? jeg ved godt de ikke er sygt fantastiske eller noget.. men... ja det er i hvert fald mit :)

so are you interested in seeing some more sketches.. or is that boring?? i know they are not crazy good but im trying :)

loove Nanna

13 comments:

  1. Jeg syntes nu at du er god til at tegne, jeg vil i hvertfald rigtig gerne se flere af dine skitser. :)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I think your sketches are beautiful! You are very talented dear.. ;)

    ReplyDelete
  3. Det var jo et skjult talent. Eller ihvertfald noget jeg slet ikke vidste om dig.
    Jeg vil gerne se ALT hvad du maler, syer, tegner tænker og så videre!

    ReplyDelete
  4. Du tegner FANTASTISK!
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wow you draw amazing! love it :) True Blood is so great :D

    ReplyDelete
  6. de er vildt flotte!
    - dig vil de da ikke kunne sige nej til!

    tegner selv lidt, men hvad maler du med?

    ReplyDelete
  7. @nanna: tusinde tak.. det er jeg virkelig glad for at høre ! :o

    @Ria: wow thank you! that means a lot to hear (or read?!?1) :)

    @joanna: jamen tusinde tak for at kalde det talent... jeg kalder det træning ;)... men så burde jeg måske vise den gallakjole jeg syede til min veninde, her på bloggen :)

    @Caroline: Mange, mange mange gange tak !! :o

    @mandy: again thank you ! I am in awe that you guys think so! (i dont like vampires haha. i liked the lips ;)

    @Anna: mange tak! jeg håber virkelig du har ret ;)... jeg maler med almindelig akvarel.. jeg kan godt tjekke mærket hvis du er interesseret :)


    - til jer alle.. tusinde mange gange tak.. det er første gang jeg har vist dem frem! selv nogle af mine bedste venner har ikke set dem, fordi jeg ikke føler de er gode nok endnu! så tak!! :)

    ReplyDelete
  8. Wow du tegner godt! Gid det var mig :)

    ReplyDelete
  9. WOW, you're very talented !
    Love you're sketches

    please visit&follow my newblog:
    http://burstintocreation.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  10. undervurderet. jeg synes du er rimelig god til at male skitser!

    ReplyDelete
  11. Dine tegninger er virkelig gode! Rigtig fin blog du har. (:

    http://julianachow.com

    ReplyDelete
  12. Super fine tegninger. Ville ønske jeg kunne tegne :-)

    -Julie
    99dresses.blogspot.com

    ReplyDelete