new in! - random shopping

This post was: 

Så lige en dag hvor jeg havde brug for at lave en masse praktiske ting.. købe vandfast mascara og eyeliner til begravelsen.. købe ørepropper til skituren, tuscher til mig selv, sorte strømpebukser til begravelsen og et smut forbi biblioteket for at låne bøger

jeg elsker faktisk at kigge på biblioteket. Rart at gå mellem massere af rækker af bøger, som hver især har sin historier, sammen med andre mennesker... og give sig tid til at vælge en god bog frem :).. super afslappende. ! så jeg fandt 2 gode bøger, til turen til Østrig (selvom jeg har læst den ene haha)

nå, men som i kan se fik jeg købt en læbestift... jeg stod og var i tvivl om PINK eller rød. begge lige kraftige i farven... men endte med at tage den jeg sandsynligvis ville få brugt mest... så må jeg købe en billig pink når jeg skal til New York om lidt (YAY YAY YAY.. misunder i mig :D haha!)

hvad siger i egentlig til sådan en lidt random post som denne... hvor der også kommer nogle personlige ting imellem?? er det godt eller skidt, kan ikke lige finde ud af det ;)... håber der er en af jer, søde nok til at svare :D!



So just a day where i had some practical stuff to do.. nice to get your mind off of some things :)
so i got home with, books for my trip to austria (snowboearding... probebly right now, since this is scheduled haha!)... some waterproof mascara and eyeliner for the wedding, markers for my sketching, some black tights for the funeral, and some other stuff. !

so a was trying to decide between the PINK or a red lipstick, but I ended up on the red, since i would use that more... and ill have to buy a pink one for when Im in new york soon... (do i have any new york readers... then please contact me.. i need some help on something ;D)...

and the library is always a nice place to go... giving yourself time to skim through the massive iles of great books, and finding the ones that you just HAVE to read.. !

And one last thing!
i am just wandering what do you think of these kinda random posts, where there is some personal info about me and other stuff too?, even though it is not so fashion?... hmm just wondering haha!


LOVE NANNA!


No comments:

Post a Comment