random pics from my vacation!

This post was: 

Så jeg har været på skiferie i en uge.. rart at komme væk og bare lade tankerne flyve afsted... jeg tog også en dag væk fra mit snowboard hvor jeg bare tegnede en hel dag (min måde at få renset mit hoved for frustrationer osv).. og det var rart.. så det kan i se senere!
anyways lidt blær nu: hvis du ikke kan tåle anti jantlov, så læs ikke videre ;)
det er mit 4 eller 5. år på snowboard, så jeg syntes selv jeg er okay, og ved at sætte hop på ned af pisterne.. og var rimelig stolt af mig selv da jeg snildt overhalede de fleste fyre som ofte prøvede at blære sig (tihi) nok blær herfra,.. og i stedet nogle billeder fra ferien ;)

og btw... i dag er en af de dage hvor jeg har nada energi (igen igen.. umugligt at kunne sove for tiden).. men det gå¨r ud over alt inkl. bloggen, så i får kun 1 indlæg i dag. men det håber jeg i kan leve med ;)

So i have been snowboarding for a week in austria with my family... it was nice to get away for a bit and let your mind wonder away!
so today im lacking energy.. (damn you sleep.. why cant i just sleep ?!) and this will for once be a day with only one post.. hope youll survive!
So this is where I will be bragging a bit... dont read if your sensitive to that ;)
- this was my 4th or 5th year snowboarding... and i think im getting preeetty good ;).. so im starting doing jumps, and i felt a bit proud, when i were quicker then most of the guys snowboarding... especially the once who tried to show off because they saw me (muhahhahaha)
okay enough bragging...
here are the pics!:

1 comment:

  1. Fed blog du har dig! Kiggede lige forbi :)

    Tjek min hvis du har lyst til. // Cecilie.

    http://ceciliesvendsen.blogspot.com/

    ReplyDelete