Remember to tell your dear ones, that you love them, while you still have the chance!

This post was: 
hvad jeg skriver nu. er desværre sandt. og derfor beder jeg jer om at respektere mit valg om at være så brutalt ærlig, til nogen mennesker som for mig er vildt fremmede!
What Im about to write is out of my personal comfort zone, to tell to total strangers. please respect that I am brutally honest.
Kan huske det her billede?
det er det sidste billede der er blevet taget af min far.
han døde i tirsdags af en pludselig blodprop på hans normale løbetur..
Og jeg troede det var hårdt at miste min hund som kun blev 5.. den døde for 3 uger siden...
Anyways. hvad det betyder for bloggen?
Min far ville ønske at jeg gør hvad jeg elsker. jeg elsker mode.
så jeg kommer tilbage til bloggen. jeg har bare brug for en uges pause..
jeg håber mine læsere er der når jeg vender tilbage igen :)
i mellemtiden kan i skrive hvad i gerne vil se mere af på bloggen...
i kan skrive det her:
Remember this pic?
that is the last pic taken of my farther..
he died on tuesday from a heartattack on his usual jogging through the forest.
And i thought it was hard losing my 5 year old dog... she died 3 weeks ago!
Anyways. what does this mean to the blog?
my father would want me to do what i love. i love fashion.
so Ill be back in a week. and i hope my readers are there in a week too..
in the meantime you can tell me what you want more of on the blog...
you can write right here:
Dad, I love you!

10 comments:

  1. Aw hun I am so sorry to hear about your father! You and your family are in my thoughts and prayers. Take care<3

    ReplyDelete
  2. Hi Dear, thanks for droping by my blog. I came here to say hi and read your touching post. I'm sorry about your Dad, I can undestand how you're feeling for I lost my Mom 4 years ago. In memory of your Dad, DO THE BEST YOU CAN TO ACHIEVE YOUR DREAMS! He'll be guiding and inspiring you from heaven. I send you a big hug and tons of positive energy through this hard times. XoXo

    ReplyDelete
  3. Hvor er jeg ked af at høre hvad der er sket :( Det er simpelthen det værste!

    Håber du er på vej ovenpå igen og sender dig varme tanker på vejen!

    ReplyDelete
  4. Det er jeg rigtig ked af at høre... Tag den tid du skal have, jeg trykker ihvertfald lige "følg" så jeg kan se når du kommer tilbage igen..
    Jeg sender mine dybeste tanker til dig og resten af din familie.

    /Emma

    ReplyDelete
  5. kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være. håber på det bedste for dig. kram herfra!

    ReplyDelete
  6. Er så ked af at høre dette - håber virkelig at du og din familie klarer det! Bedste hilsner herfra.

    - Freja

    ReplyDelete
  7. Hvor er det bare frygteligt! Jeg er virkelig ked af det på dine vegne! Jeg håber virkelig på det bedste for dig og din familie!
    Ta' den tid du har brug for!
    kærligst ida

    ReplyDelete
  8. Gud, det skræmmer mig! Min far løber også tit, tænk hvis det skete for en selv... Det gør mig virkelig ondt, er meget ked af det på dine vejne! Du tager som sagt bare alt den tid det tager! Jeg trykker også lige følg, så man ved, når du er tilbage. :)
    Måske du vil tage et kig forbi min, når du kan overskue det og føler dig klar til at blogge igen!
    Rigtig mange rystende tanker fra mig!
    //Mie
    www.mieshverdag.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ligesom nogle af de andre: Tusind tak for at følge min blog, skyndte mig at kigge på din, og så dette indlæg. Hvor er det bare forfærdeligt. Jeg håber at du får det bedre, jeg har også trykket follow så jeg kan se når du er tilbage igen. Masser af varme knus. :)

    ReplyDelete