se hvad jeg fandt til mine herlige læsere!

This post was: 
uhh uhh uhh rabat koder i stakke vis.. (sry jeg er bagude..)
men her er siden i hvert fald..
så hver gang i skal shoppe kan i lige tjekke forbi her(link)
- anyways, jeg opdaterer selvfølgelig min side løbende med links (se her) så den kan i jo også kigge forbi hvis i er fristet...

men jeg advarer din bankrådgiver vil hade dig!! (okay, virkelig misbrugt joke... sry)
:)


just a discount code site for my danish readers... i am trying to test out some uk ones to, and american ones for my other readers...
or do you know any good ones?

3 comments:

  1. Rigtig fed blog! Meget inspirerende.
    Kig forbi min, hvis du har lyst?
    www.ninettdemode.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sweet Blog *_*

    hugh serah

    http://serah-de-fashix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @ninett: Tusinde tak da! og selvfølgelig vil jeg da det ! :)

    @Serah Alibi: Thank you ! & ill look by yours! :)

    ReplyDelete