sunday randoms - dads flowers!

This post was: 


ville bruge denne inspirations søndag, på at vise jer samtlige blomster i forbindelse med min fars død.
jeg ved godt det ikke er den slags inspirations billeder i elsker at se, men jeg syntes at det var så smukt med alle de blomster, og betydningen bag dem endnu mere værdifulde..
HELE kirken var fyldt med store kranse og smukke buketter, har aldrig set så mange i mit liv. men de buketter viser hvor betydningsfuld min far var, og viser også hvor respekteret mand han var!. det varmer sku om hjertet!
han nåede meget i sine 48 år. så håber jeg i syntes det er lige så smukt, trods at det ikke er den slags inspirations billeder i er vandt til :)
Efter begravelsen samlede vi buketterne fra vores hus (til venstre... halvdelen af buketterne i en kurv).. hvor vi så gik ned, til der hvor han var faldet om, og lagde buketterne... smukt!.. (højre)

after the funeral, we gathered the flowers from our house (the pic on the left is half of the flowers) and put them on the place in the forest where he got the heart attack (the right picture)


tusinde tak 2.i !! er er virkelig fantastiske.! og hvor var det en smuk buket!


this was my favorite... min yndlings!
om eftermiddagen efter begravelsen, havdede samlet alle blomsterne fra kirken, og ud til hans kommende gravplads! det var vildt hvor mange der var! og de var virklig så smukke!. til højre kan i se at buketterne var formet som et hjerte, mens kransene til venstre var lagt i en cirkel :)

In the afternoon after the funeral, the priest had gathered all the flowers on the spot where my dads grave will be... it was beautiful!

Håber det var ok. med en anderledes "sunday randoms"..
så husk at passe på dem i elsker, og hold af dem så længe i har dem... og glem aldrig dem i har mistet.!

So hope it was okay with a different "sunday randoms"..
så remember take care of the ones you love, and love them while you still can... and never forget the ones who are not with us anymore!


LOVE NANNA!

No comments:

Post a Comment