sunday randoms - tegether we will fly!

This post was: 
so im still doing that tattoo! (just have to talk to mom.... ) im doing a feather thing, and sketches will come soon! here is my inspiration!

Sp jeg har stadig tænkt mig at få en tattoo! (skal bare lige have snakket med mor...)! jeg har tænkt mig noget fjer noget med noget tekst noget... jeg har lavet skitserne... som jeg også kan vise jer hvis i har lyst?
her er min inspiration!


And to round off. a cute girl that looks like she could fly! so cute!

og til at slutte af med det her.. en sød pige der ser ud som om hun kan flyve.. sødt!

2 comments:

  1. Hun er så kær!:-) Rigtig fine billeder forresten.
    Bare jeg også skulle have en tattoo haha..

    xx

    ReplyDelete
  2. billede nr 1 og 6 er rigtig seje. =)
    Hilsen♥

    ReplyDelete