to enlighten my mood

This post was: 

Ville bare dele med jer hvad der letter mit humør for tiden... Kings of leon. de laver bare sange som er skabt til at fyldes med minder.. (hvis i ved hvad jeg mener?)
- den minder mig om en Roskilde jeg kan se frem til, trods at min far ikke skal med.
- Den får mine tanker til at flyve, gode og dårlige...
og sidst men ikke mindst, minder den mig om at jeg har mange gode mindr der bare venter på at blive skabt, og derefter husket... og trods det dårlige er der nogle mennesker omkring mig, som hver dag minder mig på det gode..
(ja det inkluderer jer læsere ;)

Just wanted to show you whats making the sad times better..
KINGS OF LEON.. their song are made for memories... songs that remind you of good times..
this one reminds me that there is a lot of memories just waiting to be made, and remembered, all though some scars.. i have the people around me everyday, that remind me of the good things..

:)

<3>

No comments:

Post a Comment