tutorial - galaxy nails

This post was: 
så her er mit forsøg på galaxy nails.. kender i det når man finder noget af sit gamle neglelak, og finder ud af hvor fedt det egentlig er??... eller jeg er også bare skør
-anyways fik købt den sorte neglelak til 15 kr. og da jeg så proppede en tilfældig perlemors lak over blev den sådan ... FANTASTISK... mere om det senere

GUIDE:
1) læg en mørk grundfarve (grå, blå, sort...)
2) prop en farve oven på... i samme tone (dvs, mørkeblå, brug lysere blå... grå brug evt blå grå osv... eller hvid hvis man er modig...)
3) prop noget glimmer og gitter af forskellige arter oven på spidserne..
4) toplak, og good to go!

bare vær kreativm brug nogle af de lakker du har liggende, det kan laves med alt... og et ekstra bonus! hvis spidserne er grimme, er det NEMT at rette op på!
:) held og lykke.. og vis mig evt jeres... syntes det er fedt at se andres forsøg.. som garentrisse er bedre end på mine pølse fingre ;)


SO. this is my try with the OH SO galaxy nails... i randomly found some old polishes, that i have never really used, and suddenly i love them!
and the galaxy nail is super cool! easy with touch ups, and can be done with the polishes you have laying around!

1) paint darker base (black, blue, gray etc...)
2) sponge a color alike on 50/50 on the tips.. (if using dark blue, use light blue and so on, maybe even white!)
3) put on some glitter, shimmer whatever, and play around, using the tip of an old sponge..
4) top coat.. done!

i love it, sadly the camera didnt quite pick up the blue, but ill try to show that later!!

luuurve Nanna


4 comments:

  1. @mandy: Thank you !

    @Balladen! Mange tak... men det er dog fra en youtube video jeg så for 100 år siden ;)

    @Lura: Mange mange tak :)

    ReplyDelete