inspirational outfit #4 - colorblocking

This post was: 
yum!
Gucci ss11 prada over this? anyone liking it? i am actually very inspired by the color blocking trend.. for this summer

farverne sammen er så fede, lidt Gucci ss11 over det! jeg ville ELSKE at have det her ;) især YSL skoene!... jeg er ret inspireret af Colorblocking tensensen, som kommer her til sommer!!






Bottega Veneta, Gucci, Missoni & Prabal Gurung


A way to start would be with a pair of colored trousers, pants, or the cheap way... the tights...
these from ZARA


en god måde at starte i mit hoved er evt. med et par Chinos, bukser eller den billigere... strømpebukser!
de her er fra ZARA og jeg overvejer lidt de pink... eller orange.. hmmm?!?!

And of course, my dreaming of wild colors together, and my want of these pants, are not smaller after this(link) blogger did it so nicely..hmpf!

Og selvfølgelig, jeg får kun mere lyst til de bukser og vilde farver af at se denne bloggers (link) fine outfit! hmpf!... det hjælper lidt at jeg snart skal til new york, og at mor snakker om en luksus ferie til marokko, eller egypten, samme dag jeg kommer hjem fra NYC ;)

2 comments:

  1. LOVE it!
    Love the idea of purple and orange!
    Those wedges are great but the coat really IS TDF!!

    xo
    F

    www.wearitwithflair.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Overvejer stærkt de orange, især nu når der åbnes en webshop(!), de er ekstrem fede!

    xoxo Katrine Anna

    - http://rasberryrecord.blogspot.com/

    ReplyDelete