after a loong weekend...

This post was: 
Det er hvordan man ser ud efter en laaaang weekend med gymnastik! eller. det er bare en hård weekend.. jeg har været til den årlige lokal forenings gymnastik opvisnings dag.... hvor min familie altid er kommet for at se mig lave gymnastik, med små og store hold, mine egne hold som jeg har trænet & endda mit efterskolehold.. det har været en lille tradition lige siden vi flyttede til Danmark igen.  men når traditioner er brudt, og min far ikke længere er der og smiler til mig blandt publikum.. er det sku hårdt! han skulle have set mig gøre hvad jeg var stolt af, og hvad han bl.a. var stolt af mig for... mange år endnu!
- så kom der noget meget personligt.. men hans død  tror jeg er en af de ting, i vil komme til at høre updates om.. da vi alle oplever tab. nogen desværre før andre :).. håber det er ok.. hvis ikke. spring over ;)
ps.. har jeg overhovedet sagt at jeg har boet i USA?

This is how I look after a loong weekend.. or just a hard one, with a lot of gymnastics shows!
this weekend was the local gymnastics meet. It has been a tradition, that my family comes and watches my gymnastics teams, every year, a new one, big and small, the ones i coach and many others... we have done that every year since i moved back to Denmark from the USA...
this year, my dad wasnt on the stands smiling to me from the crowd! it was tough! that is one of the things i am proud of, and that he was proud of me for.... :)
- And there it was.. an outburst of personal stuff. i think youll keep hearing updates about my father, since it is a big part of me... and everybody experince loss, some earlier then others! hope it is okay.. and remind you to keep taking care of the people you love whie you have them :)
ps.. have i ever said that i have lived in the states for some years?? haha!
remember to appreciate everyday, and enjoy life!
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments:

  1. Det lyder ellers sjovt.
    Det er jeg rigtig ked af at høre, jeg håber du er okay :-)

    xx

    ReplyDelete
  2. @Sofie... Det var det også i sidste ende! :)
    Men jo, selvfølgelig er jeg okay! tak for det :)!

    ReplyDelete