Blog Konkurrence// competetion!

This post was: 
Jeg har set på andre blogs at de har gjort lign. så copycat, gør jeg en god idé efter:
Jeg elsker at læse et tons små blogs! syntes det er vildt inspirerende, og de har hver især sin egen charme! Og det er vidst ingen hemmelighed at jeg er fast læser på rigtig mange,  men det syntes jeg bare er hygsomt! Så nu vil jeg stable en konkurrence på benene, hvor mine læsere, såvel som nye til kan deltage. Efter jeg har kigget deltagerne igennem vælger jeg et par blogs ud, som jeg syntes er fine, og giver så tippet videre via et indlæg til resten af mine læsere ;)

FOR AT DELTAGE:
Skriv en kommentar med hvor jeg kan kontakte dig og link til din blog... simple as that ;)



det skal jo også lige siges at jeg jo ikke er nogen ekspert, og jeg ser stadig min egen som en lille hyggelig blog ;)... så der er bare min egen lille hyggelige mening om hvad jeg syntes er fedt ;)
Tumblr_kuctuxhqtw1qa499ao1_500_large

I have seen other blogs doing this kind of competition, so ill copy, and do the same ;)
I love reading blogs, and i follow a ton. its my inspiration source! i love finding new small and bigger blogs, and they all have their charme. Så ill try to start this competetion. everyone with a blog can be in it! ill then pick my favourite few, and make a post about each one, to show off the blogs that i like ! ;)



TO APPLY:
Write a comment, with details on how to contact you (perhaps e-mail) and your blogs url! simple as that!



Just to say, im no expert, and i dont want to pretend that my blog is super big or anything :) its just my own little opinion n which blogs i like :)


Glæder mig til at kigge forbi en masse (forhåbentlig en masse) forskellige blogs... ikke kun mode blogs ;) // I cant wait to look through (hopefully) many different blogs... and not just fashion blogs ;)

13 comments:

  1. Jeg tror allerede du follower mig, men vil da gerne være med i din konkurrence :-)
    snuske.sofie@hotmail.com
    walkthiswaysofie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. iamfashionaholic.blogspot.com

    sofia.sofia.voigt@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Det lyder da som en super god idé, i hvert fald lidt sjovere end dem hvor man vinder en gave ;)

    Du kan kontakte mig på min mail: olivia_panto@hotmail.com
    eller på min blog:
    //fashionworldofolivia.blogspot.com

    held og lykke

    ReplyDelete
  4. Marie-Louise
    LouiselarsenxD@hotmail.com
    http://posgaard.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Lise Wedege
    lille1995@hotmail.com

    fifteen and fashion
    http://lisewedege.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hyggelig lille konkurrence:-). lineforsom@hotmail.com
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hvor fint, glæder mig til at se nogle gode blogs ;)

    Annajulsoe@hotmail.com
    http://annaeglite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. super ide:)

    Lou

    goldenghettoblog@gmail.com
    http://goldenghetto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super fedt Nanna :)

    //Joanna
    www.joannanielsen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fantastisk idé! :-)

    xx Katrine Anna

    "IJUSTWANTMONEYFORCLOTHES"
    - http://rasberryrecord.blogspot.com/

    katrine-klink@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. agnes.victoria.blog@gmail.com

    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Det lyder hyggeligt :-)

    Matilde_fogh@hotmail.com

    High Waist
    www.toomuchmyself.blogspot.com :-)

    ReplyDelete
  13. juliajoergensen@live.dk

    juliajdk.blogspot.com

    ReplyDelete