blogger recomendations - What lies ahead

This post was: 
Emma, 18, 2.g, og utrolig fed stil!

jeg fandt hendes blog her sidste dag, og var med det samme inspireret!
Pigen har jo et stort talent i at sammensætte utroligt fine ting, om bare generelt er inspirerende.!,
Og det skader bestemt ikke at billederne som bliver vist, er super fine og i rigtig god kvalitet! Hun er endda fotograf for stylegallery!!
- der er bare 1 ting som undrer mig..
hvorfor hun kun har 36 faste læsere?... altså jo... hun startede i slutningen af januar, men jeg syntes bare at en så fed blog fortjener et kig eller 7!
Og for at være ærlig er jeg en smule misundelig, den der pinke taske/clutch, ville jeg godt eje da ;)

Anyways, jeg tror på at Emma nok skal komme langt, så ikke mere snak herfra, og tag så et kig forbi hendes fine blog





kreativ er hun også! her en ring som er hendes eget design :)
A blog recommendation for my danish readers only :) sry!

1 comment: