Brunch + nyheder!

This post was: 
My mom woke up, and said she hadnt slept that well. So while she was at fitness my brother and i, squeezed some fresh juice, home made crunch for the youghurt, and some scrambled eggs with red pepper!...

its nice to surprise people when they truly appriciate it! :)

so now i must be a real fashion blogger, since i have also blogged about food now haha!



for at være en ægte modeblogger skal man åbentbart også vise et eller andet med mad at gøre...
bum bum
jeg er nu en ægte mode blogger !! ;) og dog!
anyways.. jeg stod op kl 7:15 i morges, og så at min mor også var vågen... hun sagde hun havde sovet dårligt, havde fået det forkerte ben ud af sengen og skulle skynde sig til fitness...
- jeg tænkte at så ville jeg lige hjælpe hende til en bedre dag så min bror og jeg lavede brunch til hende!
- hjemme lavet müsli, friskpresset juice, æggekage & jordbær/mango the!...
. det er virkelig rart at overraske en gang imellem, især når personen blir glad for det ;)


* lidt bonus info:
jeg skal opvise i dag i Halvejen, under EM kvalifikationsrunden i Håndbold; Rusland vs. Danmark...
jeg er en smule nervøs over at skulle ryste røv i de her (link) (lig mærke til den enkelte kommentar fra en anonym "WTF".. haha FEDT!) for et fyldt stadion i Forum Horsens... jeg kan dog glæde mig ved at halvejen ikke bliver filmet (krydser fingre haha!)
- men er der nogen som skal se kampen på stadion i aften?? eller på TV 2? :b?


Og nu vi snakker at ryste røv i pink... så kan vi også lige gøre det til pink (hold da kæft jeg kører med klatten i dag ;b)

Ha en god lørdag!

No comments:

Post a Comment