coloured trenches!

This post was: 

Jeg vil råde jer til at finde "jeres farve" som passer til jer, og købe en trench i den farve... selvom det er "pang" så er jeg stadigvæk ikke træt af min... jeg har haft den siden 8 klasse hæhæ! (nej jeg er desværre ikke blevet større siden)... men min trench er også min confidence booster.. man kan da kun blive glad i sådan en.. og maler byen lidt mere glad ;)!
I would advice again to buy a coloured trench! i have had mine in 4 years and it is not out of fashion and im not yet tired of it! (which is almost impossible!)!!!  it is just a lovely splash of colour, and how can you not feel happy in a trench like that! haha!
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments: