dagens #35 - going green.!

This post was: 
syntes bare ikke jeg KAN komme til tiden den her uge.. seriøst jeg er stået op kl halv 8 HVER dag, og jeg skal afsted kl kvart i 8 ca...
men i dag var anderledes.. jeg er stået tidligt op (kl 7... haha!).. og jeg kommer i skole til tiden... eller rettere sagt 2 TIMER FOR TIDLIGT!!!!!!
arghh.. og jeg har også lige slået mig selv i hovedet med min knytnæve, så min læbe er hævet og blodig... og øm (den er i hvert fald øm!)...
det er sku farligt at tage tøj på! det må være konklutionen!

anyways... det var tøjet fra i går! og fine negle... eller negle... som sidde på fede fingre! (blaaah)
tror ikke jeg har mere brok for nu...
eller jo..
det blir en FUCKING god dag i dag... jeg skal have laks til aftensmad... (optimisme ftw!)
SES dudes.. nu vil jeg shop amok på ASOS.!

Ive been late everyday this week... but this morning, i woke up early. got ready... (while taking my clothes on i hit myself in the head... so now my lip is bleeding.. and swollen.. HAHA!)
i got on time to school.. or atleast WAY too early.. i got in.. 2 hours early...
yup, so the conclusion!.. rather be late... and its dangerous taking on clothes...! (it hurts my lip when eating.. blah!)

but enough about my lousy complaints, we are having salmon for dinner. so it'll be a great friday...!
that is btw the outfit from yeasterday.. look how tan i am in the first pic... lovely.. but sadly.. its not real :(
and there is also pretty nails.... or at least its nails.... on my fat fingers... HA

now im gone shopping on ASOS..
se you later dudes! ;)


LOVE NANNA

1 comment:

  1. Like the colour of your nails!

    xo
    F

    www.wearitwithflair.blogspot.com

    ReplyDelete