dagens #36 - feminin shirt

This post was: 

do you remember how i told you of my friday morning going totally wrong?...
well i ended up going home, baking cookies for my class..
getting late to class because of the cookies..
having the wrong books with me to school (yup.. this only happens to me!)

anyways.. what seemed like a horrible day, ended up great.
my mother and i, ate salmon, with a delish. salad, and i made a great dessert for us..
we ended the night with a movie,
all in all a great day ! :)

BTW... do you like this shirt more now, that its with a more cobtrasting color.. instead of the light on light colors!?
kan i huske jeg fortalte jer om min lorte start på fredagen??.. well endte med at tage hjem igen, bage kager til klassen (daim cookies uden daim!)... jeg endte med at komme forsent i skole, efter at have været kommet for tidligt!
jeg havde alle de forkerte bøger med i skole, da jeg havde kigget på næste uges skema :(
men jeg sluttede dagen med at spise indbagte laks, med en lækker salat. og til dessert lavede jeg vandbakkelser, med marmelade, frugt, og flødeskum
sluttede af med x-factor og en film..
alt i alt en okay dag, som endte med at være rigtig hyggelig sammen med min mor! :)!


BTW.. kan i bedre li outfittet nu, hvor der er mere kontrast, og ikke lyst-i-lyst, som sidst med denne skjorte??


LOVE NANNA





1 comment:

  1. aw! I love when days that start out horrible turn out to be the greatest in the end! :) you look adorable in these pictures!

    PS- thank you for your sweeeet comment!
    xx

    ReplyDelete