Dagens #38 - too much or not enough?

This post was: 
Kender i det når man ved det bliver en dårlig dag, så man vælger et outfit, som kan muntre en op?!...
det er i hvert fald det jeg gjorde her.. og ekstremt meget faktisk, vidste ikke om det fungerede eler ej:
min lorte dag startede da jeg vågnede kl 4 (efter 3 timers søvn)... jubii.. man ved det blir en fed dag når man starter dagen med et bad kl 4 om morgnen ;)
Nå. fungerer det? eller mangler der farve ;) haha?
You know those days that start horrible, so you try to dress, accordingly, to make your day better..?? well thats what i did..
and trying out the colorblocking trend at the same time.. WIN WIN!
well dont know if the outfit looks okay or if its TOO MUCH, but i had to go ALL OUT... or i had from 4 in the morning when i woke up, till 8 am, to get dressed = changing 8727628 times!!

is it okay? or does it need more color ;)??

LOVE NANNA

9 comments:

  1. Det er et fedt outfit!

    xx Katrine Anna

    - http://rasberryrecord.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sødt outfit!
    kig forbi min og bliv evt. fast læser;)

    -emmelie

    http://minblog-emmelie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Det er virkelig fint. Jeg hopper også selv på farver....eller tyl....eller palietter, hvis det er en lorte dag:-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Alt for mange farver!
    FASHION CRIME!

    ReplyDelete
  5. til de 4 første.. Tusinde tak, det er rart at høre, at når man prøver noget nyt, at det også fungerer ;)

    Thank you!


    Anonym: Hvis det er fashion Crime ligefrem så vil jeg referere til det midterste billede her:
    http://3.bp.blogspot.com/_vgASOqVUrRg/TSc79UvTy2I/AAAAAAAABo8/5NKikSTIPCs/s1600/color-block-trend-london.jpg...
    så er der også mange designere som laver "fashion CRIME ;)

    ReplyDelete
  6. Hej Nanna. Hvordan laver du de små "film" af sammensatte billeder? Det ser bare så fint ud.
    Line

    ReplyDelete
  7. Der er jo også forskel på hvordan de sammensætter tøjet, og hvordan dette er sammensat.
    De bruger også farver der er mindre stærke, hvor dette sæt, er lidt for vildt og for meget efter min mening. Det er jo fra top til tå, at du er fyldt med rød og orange.
    - Men som sagt, der er vel plads til alle meninger (-:

    ReplyDelete
  8. Anonym..
    jamen det er da alligevel fedt at du skriver din ærlige mening, tak for det ;)
    - og jo det var lidt vildt, men jeg har det sådan, hvis jeg ikke kan prøve mig frem nu, hvornår kan jeg så ;)
    syntes ikke det skal tages SÅ seriøst :)
    - men tak for kommentaren! :)

    ReplyDelete