dagens #40 - bricks at the end of my feet

This post was: 

* Totalt billede spam..
* jeg vil ikke spamme jer med tekst ;)
* jeg vil ikke spamme jer med "sunday randoms" senere ;)
* Jeg elsker mine nye sko..
* de er kiksede brokker for enden af mine fødde (kiksede nok til at være cool)
* de er 14 cm... læks!
* de er af læder
* de var til en ordentlig pris (miss selfridge)
* hvad syntes i?
I LOVE IT!!!


*Total picture spam!
* I will not spam you with text
* I will not spam you with a "sunday randoms" also ;)
* I love LOVE love my new shoes
* They are ugly bricks at the end of my feet
* they are so ugly that they are cool!
* they are rather high!
* They are leather & great quality
* They are at a reasoneble price (miss selfridge)
* they are lovely
* what do you think ! ;)?
I LOVE IT

LOVE NANNA


______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

4 comments:

  1. Hej Nanna :)
    Jeg vil bare lige sige tusind for det flotte indlæg, som du har lavet om min blog :) jeg bliver så beæret og rørt :)

    Knus fra Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hej...
    det var da så lidt!
    syntes din blog er super fed, og fortjener noget ekstra opmærksomhed!
    så held og lykke fremover !.. jeg vil i hvert fald følge din blog ;)


    <3 nanna

    ReplyDelete
  3. Hej :)
    Jeg er helt vild med dine sko! Hvor er de købt, og hvor meget gav du for dem?
    Btw. fed blog! ;)

    Hilsen Hanar

    www.shopalt.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hanar:

    Jeg gav ca. 600 kr for dem inkl fragt..
    de er fra Miss selfridge, som også har mange andre fede ting!

    tusinde tak for lige at minde mig på at jeg havde glemt et link til hvor jeg har købt dem :b
    . linket er lagt ind i indlæget nu :)

    <3 Nanna

    ReplyDelete