dagens #42 - pink touch wide eyes

This post was: 
hold da op det her outfit var måske en smule vovet ellers er den arbejderby hvor jeg bor bare ikke klar til det... Jeg blev i hvert fald åbenlyst nedstirret på mit gymnasie... folk vendte sig direkte om for at glo... æv æv!
men på den anden side, er jeg ikke lidt naiv at tro andet med de her NEON strømpebukser ;)

kjolen er den nye fra ASOS Boudoir som er gennemsigtig über alles...
lad mig bare sige hverken strømpebukserne eller kjolen var et hit hos min veninde Emma ;)

- må jeg så høre fra jer? er i lige så kritiske derude? :)
O-m-g... this outfit caused many wide eyes, and people turned heads, and they were doing no attempt in hiding so! maybe it's  working town that im living in that is no way ready for "fashion" in the many shapes and forms it comes in...  boohoo :(

on the other hand, the NEON tights are quite bright now that im thinking about it ;) 

the dress is from ASOS Boudoir, and it is see through al over! and neither tights nor dress were very popular with my friend emma!
- so are you equally critical about this outfit, like the rest of my school ;)?
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. I love dresses from ASOS.
    You look beautiful : *

    ReplyDelete
  2. Super fint. Lad dem bare glo:-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete