dagens #43 - red bricks & purple

This post was: 
red bricks & purple make a good match.. or something... i just felt like wearing a dress. and there is no better way of spicing an outfit up then with color... and that is easily done with tights! this lovely lady does it to perfection (link)... kinda inspirational huh..
* Today im doing gymnastics shows.. and i have to walk the flag for the show, which is a great honor.. got to go!
gymnastics calling :)
Røde mursten og lilla mums.., eller ... haha...
- jeg lystede lige at have kjole på, men syntes det var lidt kedeligt... så på med farverige strømpebukser... som jeg syntes pifter en del ting op... som i jo har set på det sidste.
en anden lovely lady der gør det til perfektion er hende her (link) tjek hendes blog!
- men nu skal.. eller rettere er jeg til gymnastik opvisning.. jeg er fanebærer for min.. eller for en forening som er en ære :)!
SES honeys!
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment