Dagens #44 - summer??

This post was: 
Glad for at jeg endelig kan trække min røde trench frem igen... den kommer i til at se et ton til! jeg købte den for 3 år siden... jeg vil råde alle og enhver til at købe en farvet trench.. total confidence booster!
og tak til alle dem der har fødselsdag for tiden... det er rart vi har sådan nogle mennesker så vi kan få det her skønne skønne vejr! ;) BTW.. jeg er grunden til at mange af jer ikke har kunnet få fat i de der organizers fra Netto.. jeg endte med 5 stks og et smykkeskrin.. og min venne E endte med 2 af hver ;) MUHAHA (undskyld..) men nu har jeg et cool  sminke bord!!

(my new make-up table! lovely!)
anyways.. love that i can finally wear my red trench again.. i bought it 2 years ago and is really a stable in my wardrobe! i would recommend anyone buying a coloured trench! and youll probebly see a lot more of mine! ;)
and thank you to the people who have birthdays recently... the weather is PERFECT here in Denmark.. whivh is VERY rare!

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. Jeg ville også rigtig gerne have haft fingrene i dem, men de har ikke været til at støve op nogen steder;)
    //josephine

    simplyjuststyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jeg undskylder... tror også kun jeg fik fat i så mange fordi jeg bor i udkants Danmark :)!

    ReplyDelete
  3. Det ser skide godt ud, og super smart at Netto har fået sådan noget hjem!

    Forresten, tak fordi du er blevet fast læser. Super dejligt for få flere til! :-)
    Melder mig også straks som fast læser hos dig.

    Marie-Louise
    http://posgaard.blogspot.com

    ReplyDelete