Dagens #45 - ruffles and dots !

This post was: 
(lig mærke til ansigtsudtrykket hæhæ)/ notice the facial expression haha!

Jeg elsker virkelig vejret for tiden!!  håber bare det er lige så godt i NYC! om 2 uger.. KUN 2 UGER... jeg glæder mig sku...
og har jeg sagt at jeg rejser til Ægypten 2 dage efter jeg er kommet hjem fra USA?? nå men det gør jeg nu altså. ned til all-inclusive, med gratis mad 24/7... overvej hvor fed jeg bliver hæhæ :) nå nyd vejret... jeg har simpelthen tegnet SÅ meget på det sidste og vil købe nogle gode markers/tuscher i USA.. de koster 700 kr.. så det er lidt af en investering.. men jeg syntes det er det værd :) er der nogen der vil anbefale et mærke? eller ved noget :b?



i really love the weather recently.. it lightens my mood a bit!! :) I hope the weather is this great in NYC in two weeks! i cant beleive theres still 2 weeks left haha!
have i told you that im going to Egyot 2 days after im home from NYC? well i am.. in a luxury hotel with all-inclusive! and food 24/7! imagine how fat ill get hah! anyways.. its a treat with the family :)
When im going to new york im investing in markers. i have been drawing soo much lately! and i love it, so i cant wait to buy the pro markers :) do any of you know any good ones? or can you recommend any :)?

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. Love the colours of your outfit!
    Amazing!

    xo
    F
    www.AStylishBlur.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Skal du til egypt? Fuck hvor svedigt! Gid det var mig! God tur når du når så langt :)

    www.lineandree.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ja jeg skal så.. og jeg føler mig også en smule heldig ;)
    men mange tak !!
    - og forresten... super super fed blog du har dig :D!

    <3 Nanna

    ReplyDelete