Dagens #46 - flowers

This post was: 
Jeg sagde jo i ville komme til at se meget til den jakke ;)
++ Jeg har nu både bestilt fly, og stedet hvor jeg skal bo i London..  og jeg skal bo nærmest på Oxford street som er den store shoppe gade!!! min bank kommer virkelig virkelig til at hade mig!!!  men jeg kan sige jeg vil blogge mens jeg er i London så vidt muligt.. hvis det er en god nyhed?! ;)
++ I dag har jeg forresten overrasket mor! hendes fødselsdag er på mandag, men jeg har fortalt hende at jeg laver mad,,, i virkligheden kom hendes 2 bedste veninder og laver mad til hende... hun blev virkelig så dejlig overrasket! så i stedet har jeg gjort hele huset rent, og handlet ind for hende.. jeg ved hun har det hårdt med min fars død, så det var virkelig rart at kunne overraske hende, og gøre hende glad :) men nu er der en hjemmelavet cheesecake der kalder mit navn ;)

I told you you where gonna see a lot of this jacket! 
++ I have now booked the plane and where im gonna stay for a month i London.. and im gonna be living right on the Oxford street which is like 5th avenue in NYC ;) damn my bank is going to hate me haha! but im gonna blog from London and about my fashion studies! i think that is good news! hope you do too haha! ;)
++ Today i have surpriced my mom... its her birthday monday, so i told her i was going to make her dinner with my brother tonight... but in reality her 2 best friends came and is cooking a lovely dinner. ! so instead i cleaned the whole house and helped with the groceries! she was so happy to see that the house was clean, i knew she had dreaded it after a tough week.. and she became even more happy when her 2 best friends came! it is so nice to surprice people you love!
but there is a homemade cheesecake calling my name ;)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments:

  1. Aww that sounds wonderful! I love the outfit, especially the dress!
    Hope your mom has a wonderful birthday!! :)

    ReplyDelete
  2. my mom was really glad, thank you! ;)
    - its from boohoo.com if your interested.. really cheap too ;)

    ReplyDelete