dagens #47 - rock and not so roll

This post was: 
Første dag med bare tæer i ballerinaerne. det er en befrielse! I dag skal jeg fejre min mors fødselsdag selvom det egentlig først er  på mandag! jeg har sagt jeg laver mad til hende, men i virkeligheden kommer hendes 2 veninder som bor i den modsatte ende af landet, og laver mad til hende!
det skal nok blive hyggeligt! I morgen står dagen på gymnastik gymnastik gymnastik! men det er de sidste opvisninger for den her sæson ca. lidt trælst(korrekt jeg er jyde) at jeg ikke kan være med til de sidste.. men Hey NYC er mere tiltalende hæhæ!
++ Lig mærke til rodet på mit gulv! haha 

First day with bare feet in my ballerinas, its such a freedom, to just slip your feet in without socks hah! this weekend im surpricing my mom for her birthday.. my brother and i are "making her dinner" but really her best friends are coming from far away, to cook the dinner! it'll be a blast :)
tomorrow its gymnastics all day, but its the last shows for this season.. now i just hope im good enough to be on the team that represents my part of Denmark haha :)
++ Notice the mess on my floor haha!
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

9 comments:

  1. Hi!!
    Great blog and style ;)
    Can we follow each other?? We’re already following you!!!
    Hope you’ll follow us back!!
    Wherever the Sunset is

    ReplyDelete
  2. hej Nanna!
    Din trenchcoat er virkelig fed!
    Kunne du ikke lave noget med en masse hjemmesider, helst danske, hvor de sælger dem i fede farver? :-)
    Elsker din blog!

    ReplyDelete
  3. Camilla: Jo jeg kunne godt... men først vil jeg lige høre hvorfor det skal være danske sider? kan ikke lige se hvorfor det er bedre, ud over hvis du vil betale flere penge for det samme produkt ;)

    ReplyDelete
  4. ja okay, jeg synes bare at så er der en masse med told og alt muligt hvis man skal have dem fragtet fra udlandet og til DK, men hvis det er nemmest for dig så for min skyld gerne :)

    ReplyDelete
  5. Told osv. skal du KUN bøvle med hvis det er fra USA eller asien eller lign.. england er der INGEN problemer med, og hvis du vil købe fra nettet er det dumt ikke at købe fra england... engelsk fragt er billigere end dansk, og det er billige tøj i samme kvalitet ;)

    ReplyDelete