details... +

This post was: 

Detaljer fra sidste outfit.. ikke så meget at sige der..
eller jo.. den der naglelak pakke fra H&M til 40kr med forskellige lilla og orange farver er for fede!
seriøst har haft den der lak på siden onsdag, uden toplak og den ser ligesådan ud som der, og så skinner de virkelig fint og er nogle farver jeg har ledt efter; dusty grålilla, den der over, en klar lilla og en orange rødlig peach!
*  Har forresten lige været ude at se showet hvor min papirskjole var med.. er faktisk meget tilfreds, og der var professionel fotograf på, som snakkede med og fik til at tage billeder af kjolen ;)
billederne kan i se når jeg får fat i dem :)
for nu.. nyd jeres fredag ;)
Details from last outfit.. not much to say there ;)
* I saw the show today with my paper dress. i have gotten so many compliments for it from you and people who saw the show! so im proud.
there was a pro photographer which i talked to, so he could get some pics for my portofolio...
so those ill show you later. for now enjoy your friday
LOVE NANNA


++ hvad sker der lige for at patricia røg ud af x-factor i dag??? hun var da den eneste som var original og med talent..? de andre syntes jeg ærligt er noget man har set før... mere eller mindre...
hmpf hmpf.. var i forvejen skuffet over at der ikke er så meget "sang" talent i år, men at der er så meget focus "helheden".. for fanden det er ikke helheden jeg kan se når jeg køber en CD... men sangen??

(sry for et surt opstød haha!) er i uenige derude?? ;)
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment