drawings #3/4?! - & my thoughts

This post was: 
Det her er resultatet af en matematik termins prøve, hvor koncentrationen er af lig 0, og ens hoved gør ooondt!.. Ha!
ikke de bedste, men jeg kan mærke jeg er begyndt at tegne mere, og derved også ved at få min egen "stil" igen når jeg tegner.. (grunden til de er så ultra ude af proportioner :)...)

So this is the result of my math test, where the concentration was lacking... and my head was hurting..  i can feel that now that im starting to sketch a bit more, i get more of my personal touch into my sketches (meaning the screwed up proportions!) not that this is any kind of perfection to this sketch, but you get the point.. or not  haha!

Tanker ++
- Jeg har overvejet hvor vidt personlige ting hører til på denne blog!?.. lige pt. er der jo utroligt meget mode, som jeg ikke ved er godt eller skidt.
de fleste andre blogs er en blanding af mode &.. nu skal jeg ditten og datten og bla bla og min dag bla bla bla... (hæhæ)..  nogen gange syntes jeg det er trælst(irriterende).. men andre gange vildt cool; at føle sig på samme niveau som læseren!. min mening om mode er jo KUN min.. jeg kan være SÅ forkert på den i andres øjne. Men jeg syntes det er hygsomt når en blog er lige til..
så til pointen: jeg ved ikke hvor vidt min blog skal være mere personlig eller ej. på den ene side er det underligt at "udgi" sig selv til komplet fremmede, på den anden side syntes jeg det ville gøre bloggen mere personlig... 
så hvad syntes i? mere personlig. eller bare mode?
måske skulle jeg starte med en "Om mig" sektion, som vel egentlig er meget normalt haha...
kom gerne med jeres tanker omkring emnet, fordi jeg tror på alle bloggere derude har tænkt lige netop det her på et tidspunkt ;)??

Thoughts ++
I have thought about how my personal life fits into this blog... right now there is a lot of fashion (fashion blog duh!), but not so much on my daily life and who is behind these oppinions :)
- A lot of fashion blogs are a mix of fashion and: today im doing this bla bla. and i feel so and so, and that bla bla bla (you get the point right... haha). Sometimes i think it is TOO much, like a second bff or something? but most of the time, it just makes the writer appear to be on the same "level" as the reader, and it can make a blog very nice, to feel that you can recognize a personality from a writer.
To the point: Should I write more about my day to day life, and my personal stuff, that isn't fashion related. or should i just keep doing what i do?
Maybe i should start with an "about me" section, so you get the basics from the start?
but what do you think?? please come with your thoughts on the subject, because i beleive most bloggers have had this thought in their mind, and made a decission at some point?
please contribute ;)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

4 comments:

  1. Hej Nanna, jeg har lige læst en del af dine blogindlæg igennem, de er helt vildt gode :)
    Især det med sølvskoene.

    ReplyDelete
  2. Jeg synes egentlig er din blog er rimelig personlig, og jeg syns ikke at den behøver at være mere, men det kommer selvfølgelig an på om du har lyst. Når jeg læser meget personlige blogs, tænker jeg bare, at det ville jeg aldrig turde eller have lyst til, men det er ikke fordi jeg ikke kan lide at læse dem. Jeg ville bare virkelig føle at jeg udleverede mig selv. Jeg synes at det er grænseoverskridende nok at skulle tage billeder af sig selv og ligge ind på sin blog, men jeg forstår virkelig godt dine tanker. Tror det er tanker alle bloggere går igennem...

    ReplyDelete
  3. Er bare vild med din blog, elsker når du sætte tengninger ind!
    Fortsæt som du gør nu, det er super!

    ReplyDelete
  4. @liv: Jamen tusinde tak! det er rart at høre der faktisk er nogen som læser hvad jeg skriver! :)

    @FrkForsom: Du har ret, tanken om det grænseoverskridende har jeg også haft kørt igennem hovedet mange gange! men tak for dit indput! super rart at høre! :)

    @Anna: Jamen det gør mig glad at høre da! Denne uge bliver spammede med tegninger når nu du syntes det er fint ;)

    ReplyDelete