Fund!

This post was: 
Sjovt hvordan jeg brugte hele min formiddag på at lede Ebay tyndt for at finde et smykkeskrin/opbevaring til makeup, og skrivebordssager! mit skrivebord er altid FYLDT med maling, både til ansigtet og papir!
men kl 17:30 i går, så jeg et indlæg her(link) som vidste PRÆCIS det jeg havde manglet...
Men jeg sprintede så afsted, til Netto for at få fingrene i dem.. okay.. sprinte kunne jeg ikke ligefrem, da mine krykker drillede (ja, krykker er godt nok ikke fashionable!)
men ind i bilen, op til netto.. prøve at fimse ryndt i butikken med krykker, og en kurv er satme ikke nemt!
men jeg fik begge dele til en hund.. okay 98 kr. to be exact!!!
* Men i hvert fald, jeg har en date med min venninde E... (jeg bagtaler dig ikke hæh)!, hvor vi skal et smut forbi netto i frikvarteret for at købe 3 mere...
en til hende, min mor & jeg!
JUBII!!!
&& jeg stopper med at plabre nu! var bare super glad haha!
(fandens jeg er bare 1 ud af 827382 bloggere, som har opdaget det!... hæhæ)
(sry it is a tip for my danish readers only!)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

4 comments:

  1. Snyd. Jeg har været i Netto til morgen, og der var begge dele udsolgt. Øv!

    ReplyDelete
  2. smykkeskrinet var også væk da jeg var der i et frikvarter.. men min veninde og jeg hamstrede de sidste 5 makeup opbevarings dimser der var, til os og vores mødre...

    det er desværre pga. sådan nogen som mig, at der ikke er flere til dig ;)... Undskyld :)
    <3 Nanna

    ReplyDelete
  3. Haha du må da gerne skrive mit navn ;) det er ikke at bagtale!
    endte med at købe et ekstra sæt.. så nu har jeg to af hver. hihi ups!

    ReplyDelete
  4. Haha... nu har vi endnu en grund til at vi ikke kan rode.!

    Men vi er grunden til ingen andre kan få de her ting xD ! :D

    ReplyDelete