help me - the perfect tee....

This post was: 
Så der er mange af de store bloggere som Anne fra ACIE og kia fra Fierce & fattig... som har snakket om deres perfekte basis garderobe... Jeg har faktisk mange basis ting, fordi det er oftest hvad jeg bruger penge på... de der special ting som kun holder en sæson, er jeg typisk for nærrig til at bruge penge på... (det vil sige, at over 200 for en sæson vare, er NO GO!).. anyways...

basis ting vil jeg faktisk heller ikke bruge så mange penge på, da jeg bare ER nærrig... og fattig! (FANDENS)... men jeg leder altså efter den perfekte, loose sheer T-shirt.. til en rimelig pris, og det er her jeg har brug for jeres hjælp!

se der findes selvf forrest & bob & T by Alexander Wang... men jeg er fattig som sagt.. (igen... fandens!)..
så har i et bud på JERES perfekte halv gennemsigte løse T-shirt, som ikke koster SÅ meget!? er der nogle i H&M, eller i evt TOPSHOP...
hvad siger i

--- please hjælp den fattige nærrige en, som bare gerne vil have en T-shirt ;) hæhæ!






I am asking my wonderful readers... where do i find the PERFECT basic T...
i am poor.. i dont want to spend a fortune on seasonal items... and neither will i on the basic stuff haha!

but have you found your perfect sheer loose tee, that is not the price of T by Alexander wang!?
where.. please tell me if you know a place, where you love their basics!! :)


LOVE NANNA

1 comment:

  1. Well, I don't know a place, but I do love the first tee!

    xo
    F


    www.wearitwithflair.blogspot.com

    ReplyDelete