hvordan?

This post was: 
altså, jeg følger meget med i statestikkerne omkring min blog, fordi jeg syntes det er vildt spændene (lød det nørdet hæhæ)! men lige for tiden er der pludselig RIGTIG mange som læser min blog via bloglovin... jeg syntes det er lidt sjovt, da der faktisk kun er (okay det der "kun" lyder lidt arrogangt!) 7 faste læsere via min bloglovin...??  så jeg ville bare spørge.. hvordan følger i min blog?
følger i den via bloglovin?... 



Har i forresten set den linje (under home, over "followers") hvor der er alle mulige links? bl.a. min formspring til spøgsmål, min bloglovin, og min chictopia?...  chictopia er klart et kig værd, fordi der er så mange fede outfits derinde... så ved i også det ;) 
Og noget nyt er de der "this post was: Love it!/hate it!"... ville være meget rart hvis i bare klikkede der i ny og næ, så jeg kan gøre bloggen endnu bedre ;)...
nå ville bare lige spørge jer... ?.. nå nok vrøvl herfra.. nu vil jeg se x-factor (ja ja jaaa jeg har et meget indholdsrigt liv hæhæ)

Just wondering... suddenly a lot of people are reading my blog through bloglovin... but i "only" have 7 readers there... so i was just curious, how do you follow me?
and by the way.. have you noticed the top line (first pic: between "home" and "followers") where there is links to my formspring for questions.. my bloglovin... and my chictopia? if you dont know chictopia, check it out! there are so many great outfits! so cool!
and the bottom pic.. have you noticed the "love it/hate it"... i would love if you would click that once or twice.. so i can know what you like, and make my blog better ;)

but again.. i would just like to know... and thanks for helping ! 
have a nice friday ;)
LOVE NANNA

2 comments:

  1. Jeg følger dig via bloglovin, men jeg har selv tænkt det samme med min egen blog - at der er flest der følger med googlekonti.

    ReplyDelete
  2. Jeg følger dig med googlekonti :-)

    Marie-Louise
    http://posgaard.blogspot.com

    ReplyDelete