im sorry... but why??

This post was: 
heres a collection, of "what the fucks!"... you know.. the moment where you think to yourself "what are you thinking"..

enjoy!



funny.. that thing for boys?? ohh well..
den ting til drenge? HA.. jeg vil ikke ha en fyr med den slags om hovedet :)
Topshop is on of the bigger crime riders! HA.. i know i know, in fashion taking risks is part of "style" but i just cant see myself in these... maybe for 1 outfit, buuuut no... not for me!

Topshop, er en af de værre... jeg ved godt at mode handler om at tage chance, og selvfølgelig kommer der nogle fejl slag ud en gang i mellem...
men jeg kan bare ikke se de her, som noget jeg vil kunne bruge?
the cheaper shops always have some funny stuff, this is just one out of many from boohoo! i love that store, but, seriously??
take a look at what they put their models up to.. hihi!

De billigere shops på nettet er fantastiske... og direkte sjove! jeg elsker boohoo.. billig, og hvis man har tid rimelig humoristisk (hvad de udsætter deres modeller for hahahah)
Okay jeffrey, you are one damn cool kid.. first i was sceptical about your friend LITA, now... i LOVE HER... but her new little sis... arhhh.. what happened!? or is that just me??
it looks like pubic hair glued to lita.. that poor poor girl!..
ohh well, it can only go up hill from here, for jeffrey... (or is it down hill??)...

Okay Jeffre, du er sku en cool kid!.. først var jeg lidt skeptisk over for din veninde LITA, men nu.. elsker jeg hende!!
men hvad skete der med lillesøsteren?...
det ligner jo pubes hår limet fast til stakkels LITA... :(
men heldigvis kan det kun gå op ad bakke herfra for Jeffrey! (eller er det ned af bakke??)


(this is my personal opinion about how crazy the fashion market really is!, dont get me wrong, im sometimes part of it... but dont take this too seriously haha!
UHH... PS:. and if you have some funny stuff... ! please show me! )

(det her er min personlige mening om hvor skør moden til tider er! lad værre med at tage det alt for seriøst, jeg er jo trods alt selv en del af den til tider haha!
UHH & PS: hvis i finder noget som i mener er fuldstændig til grin... send venligst et link, og jeg laver et update senere! ;))


1 comment:

  1. ÅH hvor er jeg vild med de 70'er look's :)

    LOVELY <3




    xxxx
    H.F.W.

    ReplyDelete