inspirational outfit #5 - nude skirt

This post was: 
da jeg så det outfit over... wow. bare wow. syntes det er så fint, helt ud til fingerspidserne bogstaveligt talt!
nu har jeg haft mange af mine egne billede indlæg på det sidste, men ved ikke om det er godt eller skidt?(hint kom gerne med kommentar om det er skidt eller ej (:..... )
men i hvert fald.. jeg skal have fat i en maxi nederdel/kjole evt  nude ;) her er i hvert fald 2 fede måder at style det på! :)
when i saw the first pic i was in awe.. so so sooo lovely! lately oi have had a lot of my own pics in my posts, dont know what you think about that ? (hint leave a comment and tell me if thats good or bad :).... ) but in NYC i am def. looking for a maxi skirt/dress probebly nude! so lovely :)!
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1 comment:

  1. Jeg kan godt lide dine billeder! Men denne her Post kan jeg også godt lide! =)

    ReplyDelete